czwartek, 19 sierpnia 2010

Witajcie.

Witajcie.
Pomysł założenia bloga zrodził się z powodu chęci pomagania nastolatkom. Ta strona powinna być skarbnicą wiedzy dziewczęcych głów, taki mały poradnik.
Wiemy jak ciężko jest przetrwać ten okres. Tysiące problemów i rozterek. Miłostki, przyjaźnie, nadzieje i rozczarowania, pierwsze bunty i kłótnie z rodzicami. Pragniemy to wszystko wyjaśnić i pomóc w zrozumieniu.
Jeśli masz jakieś pytanie napisz do nas w komentarzach, postaramy się Ci pomóc. Jeśli możesz, ułatw nam zadanie i podaj swój wiek. Wówczas łatwiej odnajdziemy się w Twojej sytuacji i precyzyjniej pomożemy.

Wybierzemy kilka najbardziej, naszym zdaniem, interesujących i ważnych komentarzy i na nie odpowiemy.


A teraz kilka słów o nas.

Vivian
Jestem uparta i nieśmiała. Mam zawsze inne zdanie na każdy temat. Kocham książki i fantastykę polską. Nie wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia. Mój władczy charakter daje się we znaki od pierwszych chwil. :) Miłośniczka historii starożytności i humanistka.

Lena
Jestem realistką, wciąż niezdecydowaną, pełną empatii. Lubię pomagać innym, a za cechę najważniejszą uważam tolerancję. Uwielbiam literaturę i psychologię. Wciąż zakochana, stale z głową pełną myśli. Za najlepsze co mnie spotkało uważam przyjaciół.

Na zakończenie życzymy Wam świetnej pogody i dobrze spędzonego czasu, aż do samego końca wakacji!
Bywajcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz